Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с алфа 145 1.4 тлинспарк

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с алфа 145 1.4 тлинспарк

    Колеги имам следният прожлем с Алфа Ромео 145 1,4 16V твинспарк:
    при натискане на газта когато колата е на предавка дърпа добре до 2500 оборота, а от 2500 до 3500 оборота има леко забиване на муцуната, но след 3500 оборота дърпа та се къса, в смисъл това го прави всеки път на всяка предавка, наи се осеща на 3, 4, 5 на другите също го има но не е чак толкоз фатално. Много ме дразни защото когато пожелая да покажа на някое БМВ задните стопове то трябва да я изфорцирам почти на 7000 оборота за да върви на мах..... Моля Помогнете
    Алфа Ромео 145 16V 1,4 twinspark вече 120 коня и никога на ГАЗ /просто защото газовият инжекцион е много скъп, целта не оправдава средствата/ Благоевград /скайп: profesore2/

  • #2
    qq

    За чий ти е да тормозиш алфата .. да се показваш .. и все пак по въпроса .. Мисля че проблема ти е във вариатора. И сигурно е за смяна. Вариатора е нещо като спортен режим .. защото над 3000 об. мин зъбното колело се премества с един зъб напред. Това общо взето е работата на вариатора. Има вариаторен кит който е 10-15 лева .. но смяната му е голяма цигания .. общо взето трябва да свалиш ремъците .. и такива неща ..

    Поздрави
    Диети и отслабване
    www.elenkov.net

    Comment


    • #3
      еми за тормозенето понякога ми кипва кръвта и ми трябва малко мощ под капака, но имам съмнение и че много ми харчи, градско по това време от годината с тежък крак 15 извънградско без тормозене само около 90 10на100 мисля че е много вие какво мислите по въпроса, сблъсквалили сте се с такива проблеми и решение ако мойе .....
      Благодаря Ви !!!!
      Алфа Ромео 145 16V 1,4 twinspark вече 120 коня и никога на ГАЗ /просто защото газовият инжекцион е много скъп, целта не оправдава средствата/ Благоевград /скайп: profesore2/

      Comment


      • #4
        Може и дебитомер да е започнал да се прецаква. Моята на 3 та с 3500 об. вървеше с 60 км. Смених 4, 5 дебитомера докато се оправи.

        ALFA 155 1.8TS 94г.

        Comment


        • #5
          Кажи от кой град си за да могат колегите да те насочат към доверен сервиз защото дори да изказваме мнение кое може да е причината така или иначе няма да се разминеш със сервиза. А за да се постави диагноза е нужно повече инфо каква е работата на двигателя на празен ход какъв е разхода светят ли лампи по таблото. За проверка дали е от дебитомера може да го разкачиш и да видиш дали ще има промяна в поведението на автомобила, но с разкачен дебитомер ще върви до 3500-4000 после ще умира и ще вдигне разхода. Добре е да провериш кабелите и лулите на всичките осем свещи в какво състояние са и самите свещи. Но най добре иди на диагностика първо.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            за вървежа освен онова леко заглъхване в диапазона ор 2500 3500 оборота осещащо се по-силно на по-високите предавки, Извинявам се на всички че не дадох инфо за мен:
            От благоевград съм или по точно от гр.Симитли намиращ се на 10км от Благоевград и това ми е първата алфа но от пръв поглед се влюбиь в нея
            Преди това бащами имашае Москвич Алеко 92 година та тека стоеше в гаражаи се заех с него и благодарението на майстор в обкръжението смених и научих доста неща за тея руски машини : като започнеш от скорости разглабях и сглобяваь само заради едно зъбно колело а там нещата са доста пипкави, амортисьори пълнене и сме няване на пружини без специялни инструменти аз си правих скобите с електрожена шлайфа и стругарски флашки за направа на резба, от както имаме газова уредба станах спец и там, съединители коване на накладки , смяна на оксиални лагери нема значение много се отплеснах, та ставаше на въпрос че руските коли особено този вид Алеко го бях разучил основно, щом стигнах и до центровка за преварение и закъснение и смяна и изтъняване с шкурка на чукчето наковалня знаете за какво става на въпрос. Та по колите се навъртам от 12 годишенкола карам от 13 годишен сега съм почти 19, та направвете си сметка от 7 години колата не е ходила на майстор с иключение за монтиране на газова уредба и сверка на преден мост защото сменявах кормилна щанга, и точно преди да взема алфата и вдигнах рекорда от 175км/х с 4 човека аве колицата вървеше като за световно ама остаря, та заедно с това имаме и японска колаи тя по същият начин, та преди месец се качвам на Made in Italiq и стой та гледай нищо не разбирам.
            Та ако може по някакъв начин без да ходя на майстор да разбера от къде идва проблема на моята алфа ще съм ви благодарен, че моят джоб е малко изтънял та гледам ако може по тънката лайсна да мина, а пък и не ме е страх от малко изцапване у маслото и някоя и друга бесънна и студена нощ под колата, само ибфо ми трябва и я започвам
            Благодаря Ви предварително
            Алфа Ромео 145 16V 1,4 twinspark вече 120 коня и никога на ГАЗ /просто защото газовият инжекцион е много скъп, целта не оправдава средствата/ Благоевград /скайп: profesore2/

            Comment


            • #7
              Разбирам ентусиазма ти на за съжаление в съвременните автомобили производителите са заложили на компютърно управление на запалването и горивоподаване, а освен това алфа ТС моторите са малко поусложнени с наличието на две свещи на цилиндър и променливи фази на газоразпределинието на всмукателните клапани. и разни други.
              Докато при стария ти автомобил основните инструменти за били отверки и ключове тук са задължително мултицет а за по напреднали осцилископ и тестер за наблюдаване на параметрите на двигателя в реално време, И НАЙ ВАЖНОТО подходяща литература щото не става иначе. Ако искаш да се запознаеш с основите разгледай тази тема там има доста интересни неща и стойности на http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 2%E2%E8%E5
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Благодаря за четивото колега, с радост ще се поразровя, а инстроментите за москвича испусна да кажеш и чук той е важен инструмент който не трябва да се пренебрегва
                Алфа Ромео 145 16V 1,4 twinspark вече 120 коня и никога на ГАЗ /просто защото газовият инжекцион е много скъп, целта не оправдава средствата/ Благоевград /скайп: profesore2/

                Comment


                • #9
                  Може ремъка да не е зацепен правилно.Моята имаше един зъб прехвърлен на всумакателния вал .След правилно зацепване колата лети и на ниски и високи обороти,а много разбирачи казват че на ниските алфите били куци.
                  146 1400TS

                  Comment


                  • #10
                    Това че алфите не вървят добре в ниските обороти не е мит а просто един от пороците на колите с по 4 или повече клапана на цилиндър има едно нещо крива на мощността и ако я погледнеш ще видиш че мощността в ниските обороти просто е с ниски стойности а при средни обороти вече има пик който продължава до края почти. Тази тромавост се лекува по един или друг начин но това е друг въпрос.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Колега "profesore" гледам в подписа ти че май си ходил на "ОБД спринцовка" дане би нещо нович софт да не е наред майстора дето ти го е слагал в час ли е да не би нещо да е кофти новата програма.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Колега незнам на какво е карана така си ми я докараха от Италия, има четири черни кутий под капака за които ми казаха че са компютрите и от там е увеличена мощността
                        Алфа Ромео 145 16V 1,4 twinspark вече 120 коня и никога на ГАЗ /просто защото газовият инжекцион е много скъп, целта не оправдава средствата/ Благоевград /скайп: profesore2/

                        Comment


                        • #13
                          Значи имаш нужда от сериозен доктор
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment

                          Working...
                          X